Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 03-04-2008, godz. 10:00
Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
POWIAT PSZCZYŃSKI – STAROSTWO POWIATOWE W PSZCZYNIE
43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10
tel. +48 (32) 449 23 00, fax. +48 (32) 449 23 45
www.powiat.pszczyna.pl, e-mail: powiat@powiat.pszczyna.pl
Pszczyna, dnia 04 kwietnia 2008r.
IZ.342-10/08
wg rozdzielnika
Dotyczy: postępowania przetargowego na realizację zadania „Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych ZSS w Pszczynie”( nr sprawy: IZ.345-3/R/08).
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące: „Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych ZSS w Pszczynie”
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE):
1. Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ”
34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6 z ceną brutto wynoszącą: 201 879,91 zł (słownie: dwieście jeden tysięcy osiemset siedemdziesiąt dziewięć złotych 91/100)
2. Oferta nr 3 wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Operchalski Zdzisław 43-241 Łąka ul. Turystyczna 1 z ceną brutto wynoszącą:141 957,04 zł (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem złotych 04/100).
3. Oferta nr 4 wykonawcy: FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus
43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7 z ceną brutto wynoszącą: 203 366,29 zł (słownie: dwieście trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt sześć złotych 29/100).
4. Oferta nr 6 wykonawcy: Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn Ul. Graniczna 25, z ceną brutto wynoszącą: 154 897,58 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 58/100).
5. Oferta nr 7 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11, z ceną brutto wynoszącą: 174 749,88 zł (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące siedemset czterdzieści dziewięć złotych 88/100).
W zakresie części II (ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE):
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Bronisław Skrobol 43-200 Pszczyna ul. Złota 15 z ceną brutto wynoszącą: 43 907,20 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące dziewięćset siedem złotych 20/100)
2. Oferta nr 5 wykonawcy: P.U.H. EL-BUD Jacek Kotajny
43-200 Pszczyna ul. Bieruńska 19 A z ceną brutto wynoszącą: 85 175,26 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy sto siedemdziesiąt pięć złotych 26/100).
3. Oferta nr 6 wykonawcy: Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn Ul. Graniczna 25 z ceną brutto wynoszącą: 32 449,94 zł zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych 94/100)
W toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym przetargu:
W Y K L U C Z E N I A
II. Wykluczono z postępowania niżej wymienionych Wykonawców:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE):
a. Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ”
34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6 (oferta nr 2)
Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Brak przedłożenia w ofercie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wraz z potwierdzeniem prawa do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami pkt. IX B p.pkt 1a SIWZ.
Przedłożone w ofercie uprawnienia upoważniają do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w specjalności architektonicznej i uprawniają do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, oceniania i badania stanu technicznego obiektów budowlanych w budownictwie jednorodzinnym, zagrodowym oraz innych budynków o kubaturze do 1000m3 z wyłączeniem konstrukcji statycznie niewyznaczalnych.
Przedłożone uprawnienia nie spełniają warunku postawionego przez Zamawiającego.
b. Zakład Ogólnobudowlany Operchalski Zdzisław
43-241 Łąka ul. Turystyczna 1(oferta nr 3)
Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Za niespełnienie wymagania zawartego w pkt. IX A 1 i 2 SIWZ.
• Zamawiający wymagał dołączenia do oferty wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego ( zapis pkt. IXA1 SIWZ ) stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W ofercie Wykonawca przedłożył tylko pierwszą stronę formularza ofertowego, a tym samym nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymaganych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz innych oświadczeń zawartych pozostałych punktach przedmiotowego załącznika.
• Zamawiający wymagał dołączenia do oferty odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pkt IX A p.pkt 2 siwz), w ofercie brak przedmiotowego załącznika.
• Dla osób wykazanych jako uczestniczące w wykonywaniu zamówienia zgodnie z przedłożonym załącznikiem nr 3 do siwz - brak w ofercie wymaganych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem prawa do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dołączone do oferty uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem z Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wystawione na nazwisko Myszor Marcin nie pozostają w jakimkolwiek związku z wykazem osób wymienionych w załączniku nr 3 – tym samym osoba ta nie jest przewidziana do realizacji przedmiotowego zamówienia.
• Brak przedłożenia w ofercie zatwierdzonych istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do siwz), wymaganych zgodnie z zapisami pkt. IX D2 SIWZ. W ofercie przedłożono tylko pierwszą stronę przedmiotowego załącznika – tym samym Zamawiający nie może uznać, że Wykonawca zaakceptował wszystkie zapisy istotnych postanowień umowy zawarte w załączniku nr 5 do siwz.
• Brak przedłożenia w ofercie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zgodnie z zapisami pkt. IX C SIWZ).
Zamawiający zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 26 ust. 3 przedmiotowej ustawy) winien wezwać do uzupełnienia dokumentów: odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, jednakże niezgodność oferty z treścią siwz w zakresie wyceny przedmiotu zamówienia oraz pozostałe uchybienia formalne nie zmienią faktu, że Wykonawca musi zostać wykluczony, a jego oferta odrzucona.
c. Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn ul. Graniczna 25 (oferta nr 6)
Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
W pkt. IXB siwz Zamawiający wymagał udokumentowania wykonania 2 robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej – o wartości robót minimum 70 000 zł brutto każda. Wykonawca dołączył do oferty (załącznik nr 4 Wykaz robót) obejmujący trzy roboty.
Pozycja 2 wykazu dotyczy roboty wykonanej na rzecz Urzędu Miasta Imielin o wartości 68 925,33 zł. Zamawiający wymagał jako minimum spełnienia warunku w postępowaniu zakresie doświadczenia wykazania co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 70 000 zł brutto każda. Tym samym wykazana w pozycji 2 robota nie spełnia warunku wymaganego przez Zamawiającego.
W pozycji 3 przedmiotowego załącznika Wykonawca wykazał robotę wykonaną na rzecz Zespołu Szkół Rolniczych – natomiast nie został spełniony warunek przedłożenia dokumentu wystawionego przez Zamawiającego, potwierdzający że robota ta została należycie wykonana.
Tym samym nie został spełniony przez Wykonawcę warunek dotyczący potwierdzenia posiadanego doświadczenia.
W zakresie części II (ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE):
a. Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn ul. Graniczna 25 (oferta nr 6)
Za brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
W pkt. IXB siwz Zamawiający wymagał udokumentowania wykonania co najmniej 2-ch robót elektrycznych w budynku użyteczności publicznej – o wartości robót minimum 50 000 zł brutto każda.
Wykonawca nie wykazał w załączniku nr 4 robót spełniających powyższy warunek i nie przedłożył dokumentów wystawionych przez Zamawiających, potwierdzających, że wykonał z należytą starannością 2-ie roboty elektryczne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości wskazanej przez zamawiającego w SIWZ (pkt. IXB 1b SIWZ) .
O D R Z U C E N I A
III. Odrzucono z postępowania oferty niżej wymienionych wykonawców:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE):
a. (oferta nr 2) Przedsiębiorstwo Budowlane „CYGOŃ”
34-350 Cięcina ul. Św. Floriana 6
powodem odrzucenia jest:
• Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
(Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
• Niezgodność przedłożonej oferty z treścią siwz.
Treść przedłożonej oferty nie odpowiada treści siwz art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych
W kosztorysie ofertowym stanowiącym element przedłożonej oferty w poz. 82 przyjęto nieprawidłową podstawę wyceny i błędny przedmiar (ilość sztuk):
- jest w ofercie: Demontaż elementów uzbrojenia rurociągu wpustu żeliwnego podłogowego o średnicy 50mm lub piwnicznego 100mm – w wykopie – szt.1 (KNR-W 402 poz. 0233102).
- winno być (przedmiar robót zał. nr 1 a SIWZ): Demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o średnicy50-100mm – w wykopie metrów 8
podstawa wyceny KNR-W 402 poz. 0229-01.
- jest w ofercie: rozdział Wentylacja Grawitacyjna poz. 2 jest w ilości 2,967
- winno być(przedmiar robót zał nr 1 a SIWZ):dla tej pozycji wydano ilość 2,9673.
b. (oferta nr 3) Zakład Ogólnobudowlany Operchalski Zdzisław 43-241 Łąka ul. Turystyczna 1
powodem odrzucenia jest:
Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
Niezgodność przedłożonej oferty z treścią siwz.
Treść przedłożonej oferty nie odpowiada treści siwz art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
W kosztorysie ofertowym stanowiącym element przedłożonej oferty w pozycjach nr 1 ,10 ,11, 12, 53, 54, 55, 58, 67,71, 112, 115, 124, 125, 139,149 zmieniono ilości przedmiarowe wycenionych pozycji odniesieniu do przedmiaru załączonego do siwz (zał. nr 1a do siwz).
Ponadto brak w kosztorysie ofertowym wyceny wprowadzonej modyfikacji siwz polegającej na rozszerzeniu przedmiaru robót o 4 pozycje robót w rozdziale wentylacji mechanicznej.
c. (oferta nr 4) FORTIS Zakład Robót Budowlanych Grzegorz Garus 43-200 Pszczyna ul. Sucharskiego 7
powodem odrzucenia jest: Niezgodność przedłożonej oferty z treścią siwz (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych).
W kosztorysie ofertowym stanowiącym element przedłożonej oferty w rozdziale I roboty budowlane i instalacyjne p.pkt 1.1 „Pracownia naprawy obsługi pojazdów samochodowych” pozycję 31 wyceniono dla ilości 139 m2, natomiast ta pozycja przedmiaru robót (załącznik nr 1a do siwz) wymagała zastosowania ilości wynoszącej 139,2m2 .
d. (oferta nr 6) Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn Ul. Graniczna 25,
powodem odrzucenia jest:
Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
W zakresie części II (ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE):
a. (oferta nr 5) P.U.H. EL-BUD Jacek Kotajny 43-200 Pszczyna ul. Bieruńska 19 A
powodem odrzucenia jest: Niezgodność przedłożonej oferty z treścią siwz (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych).
• W kosztorysie ofertowym stanowiącym element przedłożonej oferty przyjęto do wyceny pozycję 45 – montaż wyłącznika nadprądowego nie ujętą w przedmiarze robót (zał nr 1b do siwz), tym samym wykonawca dokonał wyceny przedmiotu zamówienia innego niż pozostali wykonawcy.
• W pozycji 93 kosztorysu ofertowego „Montaż na gotowym podłożu łączników podtynkowych, świecznikowych w puszcze instalacyjnej” Wykonawca wycenił 7 sztuk, natomiast Przedmiar robót (zał. nr 1b do siwz) wymagał zastosowania dla tej pozycji ilości 2-ch sztuk.
b. (oferta nr 6) Rafał Młyńczak F.H.U.R. „ENERGO-INSTAL”
32-625 Przecieszyn Ul. Graniczna 25,
powodem odrzucenia jest:
Wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (Podst. Prawna: art. 24 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
IV. Pozostałe oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz otrzymały punktację jak niżej:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE):
Oferta nr 7 wykonawcy: PPUH „AKCES” Brunon Kieloch 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Zielona 11, Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 300,00 pkt
W zakresie części II (ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE):
Oferta nr 1 wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Bronisław Skrobol 43-200 Pszczyna ul. Złota 15 Liczba pkt w kryterium cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja 300,00 pkt
R O Z S T R Z Y G N I Ę C I E
V. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
W zakresie części I (ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE)
PPUH „AKCES” Brunon Kieloch
43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Zielona 11 (oferta nr 7),
z ceną brutto wynoszącą: 174 749,88 zł (słownie: sto siedemdziesiąt cztery tysiące siedemset czterdzieści dziewięć złotych 88/100).
W zakresie części II (ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE)
Instalatorstwo Elektryczne Bronisław Skrobol 43-200 Pszczyna ul. Złota 15(oferta nr 1)
z ceną brutto wynoszącą: 43 907,20 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące dziewięćset siedem złotych 20/100)
Oferty spełniają wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawierają najniższe ceny spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, a nie podlegających odrzuceniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Pszczyna: Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 51902 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót mających na celu przystosowanie pomieszczeń warsztatów szkolnych dla potrzeb pracowni specjalistycznych Zespołu Szkół Samochodowych w Pszczynie. CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE W zakres I części wchodzą 2 etapy robót obejmujące: a.Etap 1-szy: Roboty związane z adaptacją istniejących dwóch pomieszczeń na potrzeby: 1) pracowni obsługi i naprawy podwozi pojazdów samochodowych, 2)pracowni obsługi i naprawy silników i podzespołów pojazdów, tj. m.in. 1. rozbiórka posadzki z kostki drewnianej na podsypce piaskowo-trocinowej 2. wykonanie nowej podbudowy betonowej i posadzki z płytek gr.8,5mm z gresu technicznego matowego 3. wymiana części tynków ścian i naprawa pozostałych 4. oblicowanie ścian do wysokości 1,60m płytkami ceramicznymi glazurowanymi 5. malowanie tynków ścian i sufitu 6. wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych na drzwi stalowe 7. montaż odwodnień liniowych i umywalek wraz z wymianą podłączeń instalacyjnych 8. montaż wywietrzników dachowych typu WLO na istniejących podstawach na dachu b.Etap 2-gi: Roboty związane z adaptacją pomieszczeń na potrzeby pracowni spajania metali, tj. m. in. 1. rozbiórka posadzki z kostki drewnianej na podsypce piaskowo-trocinowej 2. wykonanie nowej podbudowy betonowej i posadzki z płytek gr.8,5mm z gresu technicznego matowego 3. wymiana tynków ścian 4. zamurowanie zbędnych otworów w ścianach 5. malowanie tynków ścian i sufitu 6. wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych na drzwi stalowe 7. wymiana urządzeń kanalizacyjnych i przewodów odprowadzających 8. montaż wywietrzników dachowych typu WLO na istniejących podstawach na dachu CZĘŚĆ II. ROBOTY ELEKTOINSTALACYJNE W zakres II części wchodzą 2 etapy robót obejmujące: a.Etap 1-szy: 1. Wymiana zasilania głównego budynku i rozdzielnicy głównej. Roboty związane z adaptacją istniejących dwóch pomieszczeń na potrzeby: 1) pracowni obsługi i naprawy podwozi pojazdów samochodowych, 2)pracowni obsługi i naprawy silników i podzespołów pojazdów,tj. m.in. a.1.Wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej. a.2. Montaż tablicy rozdzielczej. Etap 2-gi: Roboty związane z adaptacją istniejących pomieszczeń na potrzeby pracowni spajania metali tj. m. in. b.1.Wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej. b.2.Montaż tablicy rozdzielczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.43.21.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1 i 4 UPZP. 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 UPZP 3.Wykonają zamówienie: CZĘŚĆ I Roboty budowlane i instalacyjne: a.Etap 1-szy: do 30 maja 2008r. b.Etap 2-gi: do 27 czerwca 2008r. CZĘŚĆ II Roboty elektroinstalacyjne: a.Etap 1-szy: do 30 maja 2008r. b.Etap 2-gi: do 27 czerwca 2008r. Udzielą: 3 letniej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykaz osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację a.CZĘŚCI I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b.CZĘŚCI II zamówienia: ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE: 1 osoba legitymująca się posiadaniem świadectwa kwalifikacyjnego E uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowiskach eksploatacji: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących: a.dla CZĘŚCI I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE : wykonanie 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej - o wartości robót min. 70 000 złotych brutto każda b.dla CZĘŚCI II zamówienia: ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE: wykonanie 2 robót elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej - o wartości robót min. 50 000 złotych brutto każda. 5. Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego do siwz przedmiaru robót. Zatwierdzone istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Pszczyński - Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, parter Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych - ROBOTY BUDOWLANE i INSTALACYJNE..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE W zakres I części wchodzą 2 etapy robót obejmujące: a.Etap 1-szy: Roboty związane z adaptacją istniejących dwóch pomieszczeń na potrzeby: 1) pracowni obsługi i naprawy podwozi pojazdów samochodowych, 2) pracowni obsługi i naprawy silników i podzespołów pojazdów, tj. m.in. 1. rozbiórka posadzki z kostki drewnianej na podsypce piaskowo-trocinowej 2. wykonanie nowej podbudowy betonowej i posadzki z płytek gr.8,5mm z gresu technicznego matowego 3. wymiana części tynków ścian i naprawa pozostałych 4. oblicowanie ścian do wysokości 1,60m płytkami ceramicznymi glazurowanymi 5. malowanie tynków ścian i sufitu 6. wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych na drzwi stalowe 7. montaż odwodnień liniowych i umywalek wraz z wymianą podłączeń instalacyjnych 8. montaż wywietrzników dachowych typu WLO na istniejących podstawach na dachu b.Etap 2-gi: Roboty związane z adaptacją pomieszczeń na potrzeby pracowni spajania metali, tj. m. in. 1. rozbiórka posadzki z kostki drewnianej na podsypce piaskowo-trocinowej 2. wykonanie nowej podbudowy betonowej i posadzki z płytek gr.8,5mm z gresu technicznego matowego 3. wymiana tynków ścian 4. zamurowanie zbędnych otworów w ścianach 5. malowanie tynków ścian i sufitu 6. wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych na drzwi stalowe 7. wymiana urządzeń kanalizacyjnych i przewodów odprowadzających 8. montaż wywietrzników dachowych typu WLO na istniejących podstawach na dachu.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Samochodowych - ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ELEKTROINSTALACYJNE 1. Wymiana zasilania głównego budynku i rozdzielnicy głównej. Roboty związane z adaptacją istniejących dwóch pomieszczeń na potrzeby: 1) pracowni obsługi i naprawy podwozi pojazdów samochodowych, 2) pracowni obsługi i naprawy silników i podzespołów pojazdów, tj. m.in. a.1.Wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej. a.2. Montaż tablicy rozdzielczej. Etap 2-gi: Roboty związane z adaptacją istniejących pomieszczeń na potrzeby pracowni spajania metali tj. m. in. b.1.Wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej. b.2. Montaż tablicy rozdzielczej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|
|