Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 12-08-2008, godz. 10:00
„Remont wewnętrzny auli z zapleczem w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie”.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Ogłoszenie wyników
przetargu nieograniczonego na:
„Remont wewnętrzny auli z zapleczem w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie”.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące zadania: „Remont wewnętrzny auli z zapleczem w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie”.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „BUDEMENES” Rafał Nalepa 43-100 Tychy, ul. Żwakowska 21/2 z ceną brutto wynoszącą: 121 581,75 zł (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt jeden złotych 75/100)
2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c z ceną brutto wynoszącą: 82 001,57 zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące jeden złotych 57/100)
Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz, otrzymały punktację jak niżej:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane „BUDEMENES” Rafał Nalepa 43-100 Tychy, ul. Żwakowska 21/2 Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 68,00 pkt, łączna punktacja: 204,00 pkt
2. Oferta nr 2 wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c Liczba pkt w kryterium Cena 100% wynosi: 100,00 pkt, łączna punktacja: 300,00 pkt
IV. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę niżej wymienionego Wykonawcy:
Zakład Robót Ogólnobudowlanych Krzysztof Furczyk 43-200 Pszczyna ul. Hallera 19c
z ceną brutto wynoszącą: 82 001,57 zł
(słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące jeden złotych 57/100)
Oferta spełnia wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera najniższą cenę spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Dziękujemy za udział w postępowaniu i złożenie ofert.
|
|
Pszczyna: „Remont wewnętrzny auli z zapleczem w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie”.
Numer ogłoszenia: 166746-2008, data zamieszczenia: 21.07.2008
Ogłoszenie o zamówieniu: roboty budowlane.
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Powiat Pszczyński
Adres pocztowy:
ul. 3 Maja 10
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Pszczyna 43-200 śląskie
Telefon: Fax:
032 4492300, 032 4492399 032 4492345
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Remont wewnętrzny auli z zapleczem w budynku ZSS przy ul. Kopernika 5 w Pszczynie
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a. Demontażu istniejących posadzek korytarzy i zaplecza, b. Wykonaniu nowych powłok malarskich ściennych i sufitowych wraz z przygotowaniem, c. Wykonaniu okładzin ściennych i podłogowych z glazury ceramicznej, d. Wymianie drzwi wewnętrznych, e. Wymianie oświetlenia wraz z instalacją.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot 45.43.00.00-0
Dodatkowe przedmioty 45.44.21.00-8
45.31.00.00-3
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w dniach: 70
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 21.07.2008 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości min. 100.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: w przypadku ubiegania się o realizację dysponowania: 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Do powyższej listy należy załączyć aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w/w osób. 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty ogólnobudowlane wewnętrzne w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości min. 100.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Pszczynie., ul. 3-go Maja 10, 43-200 Pszczyna
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 12/08/2008 Godzina: 10:00
Miejsce:
Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
|
|