Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 07-04-2009, godz. 10:00
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Miedźna, doprowadzenie użytków gruntowych dla terenów mieszkaniowych i zurbanizowanych oraz użytek dr do zgodności z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna dnia 09 kwiecień 2009r.
Pismo nr IZ.342-64/09
Ogłoszenie wyników przetargu nieograniczonego :
Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr: IZ.345 –6/U/09/GN na realizację zadania:
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Miedźna, doprowadzenie użytków gruntowych dla terenów mieszkaniowych i zurbanizowanych oraz użytek „dr” do zgodności z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 23 września 2008r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) Powiat Pszczyński informuje, iż zostało rozstrzygnięte postępowanie przetargowe dotyczące realizacji zadania:
Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Miedźna, doprowadzenie użytków gruntowych dla terenów mieszkaniowych i zurbanizowanych oraz użytek „dr” do zgodności z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
I. W postępowaniu złożone zostały oferty następujących wykonawców:
1. Oferta nr 1
wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego spółka z o.o.
ul. Mikołowska 100a 40-065 Katowice z ceną brutto wynoszącą: 322 080,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia dwa tysiące osiemdziesiąt złotych 00/100).
2. Oferta nr 2
wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Inżynierskie „LIMBUS” Spółka z o.o. 40-038 Katowice ul. J. Lompy 20/10 z ceną brutto wynoszącą: 363 560,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100).
3. Oferta nr 3
wykonawcy: Konsorcjum Firm: Przedsiębiorstwo Geodezyjno Informatyczne INFOGEO sp. z o. o. ul. Rzemieślnicza 1 42-504 Będzin
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Kartograficznych i Projektowych
ul. Szewska 41 32-200 Miechów z ceną brutto wynoszącą: 475 800,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset złotych 00/100).
II. Oferty, spełniające wymagania zawarte w siwz:
1. Oferta nr 1 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego spółka z o.o.
ul. Mikołowska 100a 40-065 Katowice
2. Oferta nr 3 wykonawcy: Konsorcjum Firm:
Przedsiębiorstwo Geodezyjno Informatyczne INFOGEO sp. z o. o. ul. Rzemieślnicza 1 42-504 Będzin
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Kartograficznych i Projektowych
ul. Szewska 41 32-200 Miechów
III. Oferta nie spełniająca wymagań siwz:
Oferta nr 2 wykonawcy: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Inżynierskie „LIMBUS”
Spółka z o.o. ;40-038 Katowice ul. J. Lompy 20/10
Brak dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganego w SIWZ (Podst. prawna: art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, Zamawiający wymagał przedłożenia w ofercie wykazu wykonanych w okresie ostatnich
3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług geodezyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.
Zamawiający zastrzegł, że za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 150 000 zł brutto każda.
Wykonawca w ofercie przedłożył wykaz 7-miu usług (załącznik nr 5), do którego dołączył referencje dotyczące wykonania siedmiu usług geodezyjnych.
Wszczęcie postępowania miało miejsce w dniu ogłoszenia przetargu, tj. 27.03.2009 r, czyli ostatnie 3-y lata to okres dokładnie od 28.03.2006 do 27.03.2009. W pozycjach określonych załącznikami D; E; F; G przedmiotowego wykazu wpisano usługi, których termin realizacji obejmował lata od października 2004 do stycznia 2006, czyli wykonane w okresie wcześniejszym niż wymagał Zamawiający. W pozycji A i C przedmiotowego wykazu wpisano usługi, których wartość wynosiła mniej niż wymagane przez Zamawiającego 150.000 zł. Usługa wykazana w pozycji B jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów do ich uzupełnienia. Jednakże ze względu na konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania, Zamawiający odstępuje od takiego wezwania, zgodnie z przywołanym przepisem.
IV. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający informuje, iż w toku badania i oceny ofert stwierdzono, ze cena każdej ze złożonych ofert przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W związku z powyższym, na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Zamawiający dziękuje wykonawcom za przygotowanie i złożenie ofert.
|
|
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Miedźna, doprowadzenie użytków gruntowych dla terenów mieszkaniowych i zurbanizowanych oraz użytek dr do zgodności z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Założenie ewidencji budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej Gmina Miedźna, doprowadzenie użytków gruntowych dla terenów mieszkaniowych i zurbanizowanych oraz użytek dr do zgodności z przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz formę opracowania podano w załączniku nr 1 do SIWZ (Warunki techniczne)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi geodezyjne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 150 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. dysponują osobą osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania usługami geodezyjnymi: 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne;1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych). Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadającą obydwa wyżej wymienione uprawnienia geodezyjne - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców: a. którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP; b. którzy nie złożyli pełnomocnictw; c. którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy; d. którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi geodezyjne wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. C. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych: dwóch lub większej ilości podmiotów, przy zachowaniu następujących warunków: 1. Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 2. Prawomocne zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VIII podpunkcie A lit a; c; d SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. A pkt 1; 2; SIWZ. 3. Wymagania określone w punkcie VIIII podpunkcie: A lit. b SIWZ muszą być spełnione przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów - na podstawie dokumentów złożonych przez każdego z nich. Dotyczy to dokumentów określonych w pkt IX lit. B pkt 1,2 SIWZ. 4. Pozostałe, wymagane w SIWZ dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i inne elementy oferty muszą być podpisane przez osobę lub osoby wyznaczone jako odpowiedzialne, których upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów 5. Wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiadały prawnie za realizację umowy. 6. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykaz wykonanych usług geodezyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 150 000 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykazu osób (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca w w/w wykazie wskaże osoby, będące w dyspozycji innych podmiotów, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: a. 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne) b. 1 osoba z uprawnieniami geodezyjnymi z zakresu 2 (rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę 1 osobą posiadającą obydwa w/w uprawnienia geodezyjne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 - lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 - Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10; 43-200 Pszczyna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
|
|