Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 03-11-2006, godz. 08:00
Wykonanie docelowej zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej 933 w m. Góra
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Przetarg unieważniony
|
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Wykonanie docelowej zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej 933 w m. Góra”
1) Zamawiający
a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie
c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4
d) numer kierunkowy:0-32
e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69
2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO
3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl
4) Przedmiot zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowymi, ustawienie oznakowania pionowego, wykonanie wysp z elementów z tworzywa przykręcanych do jezdni oraz robót towarzyszących.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik 2 do SIWZ; projekt zmiany organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ
b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane
c) miejsce realizacji zamówienia: droga wojewódzka,
d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych
e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8, 45233221-4
5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej
6) Termin wykonania zamówienia: do 10.12.2006r.
7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca udokumentuje referencją lub protokołem odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał minimum dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego na kwotę stanowiącą nie mniej niż równowartość złożonej oferty.
Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
8) Wadium: nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100%
10) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 03.11.2006r. do godz. 800
11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
a) Anna Kubiś
b) tel.: 032 212-80-68 w. 22
c) nr pokoju: 106
d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 03.11.2006r. o godz. 1000.
13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
|
|