Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 02-04-2007, godz. 08:00
Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg utrzymywanych przez PZD Pszczyna
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
PZD/DT/342/03/2007
Pszczyna, dnia 16.04.2007r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg utrzymywanych przez PZD Pszczyna ”
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 13 kwietnia 2007r. wybrał ofertę:
„GiK” sp. z o.o.
Ul. Lipowa 19a
44-207 Rybnik
w cenie 169.110,87zł brutto.
Oferta firmy „GiK” sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ul. Lipowej 19a spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
|
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg utrzymywanych przez PZD Pszczyna”
1) Zamawiający
a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie
c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4
d) numer kierunkowy:0-32
e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69
2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO
3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
a) www.pzd.powiat.pszczyna.pl
4) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Szacunkowy zakres ustalono na 15.110.00m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych.
b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane
c) miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe
d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych
e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221
5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej
6) Termin wykonania zamówienia:
- I etap prac – w terminie 30 dni od daty podpisania umowy
- II etap prac – w okresie po zakończeniu I etapu najdalej do 15.10.2007r. wg indywidualnych pisemnych zleceń – w terminach 2 tygodni.
7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Spełniają wymogi zawarte SIWZ.
3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie 4 pracowników posiadających min. 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego.
4. Wykonawca musi dysponować min. 2 szt. zmechanizowanego sprzętu malującego oraz 1 szt. Samochodów dostawczy.
5. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizowała prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zamówienia odpowiadające każda, rodzajem i wartością robotom związanym z przedmiotem zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego w ciągu dróg gminnych, powiatowych, miejskich, wojewódzkich lub krajowych na kwotę 130.000,00zł, potwierdzone referencjami wydanymi wyłącznie przez zarządców dróg publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8) Wadium: 5.300,00 zł
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100%
10) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 02.04.2007r. do godz. 800
11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
a) Anna Kubiś
b) tel.: 032 212-80-68 w. 22
c) nr pokoju: 106
d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 (I piętro) w dniu 02.04.2007r. o godz. 1000.
13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
14) Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2007r.
|
|