Wyniki przetargów/konkursów
|
Termin składania ofert: 23-03-2007, godz. 08:00
Wykonanie prac projektowych: remontu przepustów oraz modernizacji drogi powiatowej
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego
|
Pszczyna, dnia 03.04.2007r.
PZD/DT/342/09/2007
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA:
„WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH: REMONTU PRZEPUSTÓW oraz MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ”
Zadanie 1 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego remontu przepustu w ciągu ul. Brzozowej w Wiśle Wielkiej;
Zadanie 2 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego remontu trzech przepustów w ciągu ul. Wyzwolenia w Pawłowicach;
Zadanie 3 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego modernizacji odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej Suszec – Rudziczka – etap III
ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Chopina 4
43-200 Pszczyna
Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 2 KWIETNIA 2007r. wybrał ofertę:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
„WEKER 02”
ul. Podhalańska 25
44-335 Jastrzębie Zdrój
Zadanie 1 w cenie : 4.880,00zł brutto,
Zadanie 2 w cenie: 12.200,00zł brutto,
Zadanie 3 w cenie: 21.960,00zł brutto.
Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego „WEKER 02” z siedziba w Jastrzębiu Zdrój przy ul. Podhalańskiej 25 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę.
|
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH: REMONTU PRZEPUSTÓW oraz MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ”
1) Zamawiający
a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie
c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4
d) numer kierunkowy:0-32
e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69
2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO
3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl
4) Przedmiot zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania:
Zadanie 1 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego remontu przepustu w ciągu ul. Brzozowej w Wiśle Wielkiej,
Zadanie 2 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego remontu trzech przepustów w ciągu ul. Wyzwolenia w Pawłowicach
Zadanie 3 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego modernizacji odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej Suszec – Rudziczka –etap III
b) rodzaj zamówienia: usługi
c) miejsce realizacji zamówienia: PZD Pszczyna
d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych
e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74232200
5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej
6) Termin wykonania zamówienia: Zadania 1,2,3 - do 15.06.2007r.
7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku zadania 1 i 2 Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum dwa zamówienia każde dotyczące wykonania projektu budowlanego przepustu na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.
W przypadku zadania 3 Wykonawcy musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat, wykonał minimum 2 zamówienia każde dotyczące wykonania projektu budowlanego w zakresie modernizacji lub przebudowy lub budowy drogi na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.
Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
8) Wadium: nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100%
10) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 23.03.2007r. do godz. 800
11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
a) Anna Kubiś
b) tel.: 032 212-80-68 w. 22
c) nr pokoju: 106
d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500
12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 23.03.2007r. o godz. 1000.
13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
|
|